akce eMKá 3

Sešli jsme se v pátek 4.2. v 9:35 hodin v prostorách brněnského hlavního nádraží v hojném počtu, a to: Karas, Lada, Pug, Kari, Kecka, Granko, Ange, Příšera, Moris, Dave, Koub, Ríša, Veverka, Kaštan, Kubrt, Medůza, Kahunas. Vyrazili jsme v deset hodin vlakem směr Moravský Krumlov. Cesta nám rychle ubíhala,hlavně když jsme hráli zábavné hry, např. „pašeráka“. Vystoupili jsme v Moravském Krumlově, odtud šli pěšky směrem ke kostelu Sv.Floriana, pak kolem zámku do školy, kde nám bylo poskytnuto ubytování. Po jídle jsme se vydali na procházku po městě.K naší radosti jsme objevili hřiště, na kterém jsme si zahráli na honěnou. Večer za námi přijela Hanka, Kýbl a Stoupa s Barčou. Uvítání bylo velkolepé, neboť přivezli další zásoby jídla. Večer nás zabavily hry „kufr“ a „vrah“. Druhý den – po vydatné snídani – nás čekala cesta přes Rokytnou a Budkovice směr Ivančice. Pro zpestření někteří hledali cestou „kešky“, zahráli jsme si hru „olagalové“, v Rokytné se mnozí z nás vrátili do dětských let – povozili se na dětském kolotoči a vydováděli na houpačkách. Další zastávkou byl za Rokytnou zamrzlý vodopád a poté pokračovala naše cesta dále do Budkovic.Cestou Stoupa a Pug riskovali studenou koupel přechodem řeky Rokytné po laně. Naštěstí vše dopadlo dobře. V Budkovicích jsme posvačili a rozhodli se ulevit našim nohám a pokračovat do Ivančic autobusem. Cílem naší cesty byla návštěva výstavy o herci Vladimíru Menšíkovi, který se v tomto městě narodil. A další cestování autobusem zpět do Moravského Krumlova nám nevyšlo. Autobus jsme si omylem nechali ujet a tak nám nezbylo nic jiného, než jít opět pěšky do Budkovic a teprve odtud busem do Mor. Krumlova. Po návratu všem přišla vhod dobrá večeře a protože se ještě nikomu nechtělo do spacáků, zahráli jsme si spacákovou hru „bulánci“, „městečko Palarmo“, zábavné scénky, zpívánky při kytaře a potom už „dobrou noc….“. Nedělní ráno proběhlo ve znamení balení a úklidu, hraní stolních her a opět kytary…….. Po obědě jsme se vydali městem na nádraží, nastoupili do vlaku, který nás dopravil zpět do Brna. „Sláva, nazdar výletu………..“ – tento výlet jsme si opravdu všichni moc užili a těšíme se na další.

Zápis vytvořila Ange.

Pátek: V hojném počtu jsme se sešli na Hlavním nádraží. Z vedení jel Karas, Pug, Lada a Kari. Jeli jsme vlakem do Moravského Krumlova, kde jsme vystoupili a odtud  šli pěšky ke kapli sv. Floriána. Dále z kopečka do centra, kolem zámku až ke škole, kde jsme byli ubytovaní. Měli jsme k dispozici dvě třídy a kuchyňku. Dali jsme si malou svačinku a po svačince jsme šli na procházku po Krumlově. První zastávku jsme udělali na židovském hřbitově. Prohlídli jsme si ho a pokračovali přes náměstí, až k hřišti, kde jsme zahráli pár her. Zpátky přes zámecký park a do školy na oběd. Po obědě bylo osobní volno, kartičky, zpěv a hra na kytaru. Večer pak přijel Kýbl, Stoupa s Bárou a Hanka. Všichni byli najezeni rizota, takže k večeři bylo jen něco malého. Pak hygiena a dobře se vyspat na další den.

Sobota: Jako vždy budíček, rozcvička, snídaně  a bodování. Po úklidu jsme se zbalili na jednodenní výlet a vyšli. Počasí nám přálo, takže jsme si po cestě zahráli i nějaké hry. Po modré turistické značce jsme došli až do vesnice Rokytná, kde jsme se stavili na hřišti a točili se na kolotoči nebo se houpali na houpačkách. Pokračovali jsme k rozcestníku a dále po modré do Budkovic. V Budkovicích na hřišti jsme se naobědvali a počkali na autobus do Ivančic. V Ivančicích jsme navštívili muzeum Vladimíra Menšíka, které bylo moc pěkné. Potom jsme měli rozchod, každý si koupil něco dobrého a holky se rozhodli, že udělají večer buchtu. Pak jsem čekali na zastávce na autobus do Krumlova, který nám vedení nechalo ujet. Takže jsme se vydali pěšky do Budkovic a tak počkali na další bus. V Krumlově jsme ale počkali ještě na jeden autobus, který nás dovezl přímo ke škole. K večeři byla sekaná a po večeři ještě zákusek. Po té následoval program, který zahrnoval scénky a nějaké hry. Na dobrou noc nám kluci zahráli ukolébavku a šlo se do hajan.

Neděle: Budíček, snídaně, bodování a  balení. Po celý den jsme hráli hry: Král, Želvičky aj. Některé hry byli trošičku brutálnější, ale zvládli jsme je. Školu jsme pěkně uklidili a vydali se směrem k nádraží. Pak vlakem do Brna a domů.

Výlet se všem určitě líbil a někdy se sem zase rádi vrátíme.

Ange

Výletu se zúčastnili:

3 komentáře u „akce eMKá 3“

1. Teda, vy jste se měli!!! Fotky jsou super – smutním, že jsem s vámi nebyla, povinnosti byly přednější. Ale už se těším, jak vykoukne sluníčko, to budeme v přírodě čím dál víc 🙂 Taky se těšíte?