Podzimní prázdniny v Novém Městě na Moravě

Den první – 28. 10. 2015

Ve středu jsme se o půl deváté sešli ve vestibulu Hlavního Nádraží. Společně jsme se přesunuli na nástupiště a počkali na vlak. Když jsme se nasoukali do vagónu, všichni jsme si posedali. Tedy pokud to bylo možné. I když tam bylo míst přesně na počet, pár nás stejně muselo sedět na krosnách v uličce. Po příjezdu do Nového Města na Moravě jsme se vydali na chatu Mercedesku. Pěkně jsme si to tam uklidili v kamzičím stylu. Natahali jsme dřevo z lesa, nařezali, nasekali a nanosili ke krbu. Také jsme zametli celou chatu a udělali víc místa na spaní. Večer jsme pak hráli Aktu X v neznámém terénu. Hra se vyvedla a potom jsme šli spokojeně spát.

Den druhý – 29. 10. 2015

Vstali jsme v 7:30 a začali jsme se chystat na jednodenní výlet. Však to znáte. Do batůžku si přichystat věci na jeden den, balíček se svačinou, pořádně se obléct a můžeme vyrazit! Naplánovali jsme si krásnou trasu po okolí. Šli jsme až na tři studně a viděli z dálky Fryšavu. Ušli jsme zhruba 17 kilometrů a vrátili se na chatu. Po návratu jsme byli už unavení a tak jsme zahráli jen pár miniher a hurá do hajan.

Den třetí – 30. 10. 2015

Ding, ding, ding!“ už zase zní rachot ešusu, který nás každé ráno budí. Protřít si oči, obléct mikinu, nazout boty a jde se na rozcvičku. Po snídani jsme vyrazili do Nového Města na Moravě. Doprovodili jsme Granko na nádraží, jelikož už musela odjet. Poté byl náš hlavní cíl podzemí. Navštívili jsme ho s velkou radostí. Měli to krásně zpracované a vymyšlený krásný příběh. Pak jsme šli do Penny, nakoupili sladkosti a s dobrou náladou a plnými bříšky zpátky na chatu. Ještě před obědem jsme se pustili do dělání draků. To nadšení co bylo vidět na tvářích dětí, bylo velmi krásné. Rozdělili jsme se do skupinek a začali kreslit. Vznikli vážně povedení dráčci! Pak jsme si dali výborné rizoto s kari a zahráli hru jménem „Krabičky“. Večer jsme nachystali stezku odvahy pomocí svítityček a přijela nám posila. Barunka, Stoupa, Pepís, Moris a malé kamzíče. Po stezce jsme je uvítali a šli spinkat.

Den čtvrtý – 31. 10. 2015

A zase vstávat a cvičit! Ale už jsme si zvykli. Dopoledne jsme se rozdělili na dva týmy a zahráli si vlajku. V lese za chatou to bylo dost brutální. O tom se přesvědčil hlavně Kubrt s Mikim. Kvůli tomu jsme se přesunuli na louku a zahráli hru „Švec kleptoman“. Spočívá v tom, že si dva týmy snaží navzájem ukrást boty i ponožky. Tým, který má více bot+ponožek vyhrává. Tato hra je velice oblíbená. Po obědě jsme se vrhli na pouštění draků. S chutí jsme vyběhli na kopec, ale to nadšení za chvíli pominulo, jelikož našim dráčkům se moc lítat nechtělo. Krásně vzlítnul Daveovi, ale ostatní se drželi při zemi. Bohužel nám odjel Miki, kterého čekal fotbalový zápas. Po pouštění draků jsme seběhli z kopce na Stoupu, který to všechno dokumentoval. Dojedli jsme večeři a honem na kutě!

Den pátý – 1. 11. 2015

Ach jo! A je to tady. Končí prázdniny a my se musíme vrátit domů. Hezky se sbalit, vyklidit celou chatu, vrátit věci do původního stavu…To nám jde lehce, ale to loučení je těžší. Před odchodem jsme si nastoupili před chatou a rozdali diplomy. Starší dostali čokoládu od Kouba jako poděkování za organizaci výletu. Vždycky když odcházíme z nějakého místa, je tam uklizeněji než bylo, když jsme tam přišli. Koub předal klíče správci a vyrazili jsme na nádraží. Po příjezdu domů jsme šli každý svou cestou. Ale abych nezapomněla, nechybělo ani naše „ZDAR!“ pro tento výlet. Těším se na Vás na příštím výletě!

Háňa

Do Kamzíků jsem začala chodit v šesti letech. Jsem Kamzíkem moc ráda. Poznala jsem spoustu úžasných lidí a naučila se toho hodně o přírodě. Navíc je krásný sledovat, jak se naši vedoucí stávají maminkami či tatínky nebo manželkami a manželi. Taky chci předat to, co nás naučili naši vedoucí, dál mladším dětem. Je to totiž dobrý pocit, když víte, že jste naučili někoho něco užitečného. 🙂